Grillkväll, trivial pursuit och kladdkaka



Jag hade tänkt blogga igår men helt plötsligt stod det en bil utanför och väntade så det var bara att rusa. Hann ta den här bilden i alla fall, så såg jag ut igår med mitt nyklippta korta hår!

Hmm, igår jobbade jag lite på mitt projektarbete i alla fall(ska fortsätta idag!), spelade alldeles för mycket Oxie på facebook och sen bar det av till Almby för grillkväll, kladdkaka och lite Trivial Pursuit. Vet inte ens om jag spelat orginalet på riktigt någon gång, minns bara hur alla vuxna brukade spela det när jag var liten. Lite nostalgiskt :>

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: hreheihihoho ja

2011-03-27 @ 15:43:44
URL: http://purpleorchid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0