Lady Gaga



Kom nyss hem från stan, köpte ingenting alls men det är bara bra antar jag. Vi hann inte till så många butiker för vi var fem personer så då tar det ju sin lilla tid. Det blev i alla fall ett besök på Subway, så sjukt gott!!! Och så var det halva priset på subs så jag klagar inte liksom :)

Nu till rubriken och videon... jag har alltid tyckt att Lady Gagas låtar är helt okej, men den här är så galet bra. Extra bra blir den om man ser videon också! Lite läskig men grym. Nu ska jag glo Big Brother och käka knäckebröd med bacon... hehe.

(kolla videon där uppe nu bitches!!!!!!!)
Adioooos

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: kitty är tjockis jaa



ok, ska lyssna nu då:)

2011-03-31 @ 22:25:29
URL: http://purpleorchid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0