Ledig torsdag



Var ledig idag som vanligt på torsdagar. Pluggade lite matte inför provet nästa vecka och unnade mig en chokladboll. Måste veeerkligen plugga mer, har skrivit frågetecken efter nästan varenda tal som jag ska fråga min lärare om på måndag, heh...

Sen drog jag ut på cykeläventyr med Oli, men innan det tvingade jag Ellen att ta kort på mig med mitt nya pannband på mig, mohahahaaa. Love it, från Lindex! Var tvungen att köpa ett för annars får jag ont i huvudet om det är för kallt när jag cyklar, doh.

(Förresten ääälskar jag den tredje bilden, den på Ellen när det blev coolt med solen! puss systeeer)

Kommentarer
Postat av: ellen

wäää på mina tänder men ok. cool sol. puss

2011-03-26 @ 10:35:29
URL: http://purpleorchid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0